spusteni Red Hat

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pátek Říjen 20 22:06:49 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Vladimír Anděl wrote:

> [...]
> localhost login:
>
> Snazim se tam vyplnit jmeno, ktere jsem zadal do uzivatelskeho uctu
> pri instalaci.
> Potom mi system napise
> Pasword:
> Napisu heslo, ktere jsem zadal pri instalaci do uzivatelskeho uctu a system mi
> pise
> Login incorect
> a ptá se znova. Jedine, co funguje, je zadani root a hesla pro root.
> Mohu si nyni nejak zkontrolovat, jestli je uzivatelske jmeno zadane tak, jak jsem presvedcen, ze jsem ho zadaval? nebo co by mohlo byt spatne?

zalozeni uctu: adduser jmeno
zmena hesla uctu: passwd jmeno

> [...]
> (**) Front Patch set to "unix/-1"
> (--) Trident chipset version:0xe3 (TGUI9440AGi)
> (--) SVGA: Revision 0.
> (--) SVGA: Using Trident programable clocks
> (--) SVGA: chipset: tgui 9440agi
> (**) SVGA: videoram 1024k
> (**) SVGA: Using 16bpp, Deph 16, Color weight: 565
> (--) Maximum allowed dot-clock: 45.000 MHz
> (--) there is no mode definition named "800x600"
> Fatal server error: no valid modes found
>
> Videokartu mam Trident TGUI9440, 1 MB a pri instalaci mi to naslo neco jineho
> (uz si nepamatuji, co to bylo) na Trident jsem to musel predefinovat.

Konfiguraci Xwindow si zkuste znova prikazem Xconfigurator

> Co se s tim da delat? Jedine, co mne napadlo, je cely system nainstalovat
> znova a nedavat tam rozliseni 800x600. Pri tom ve Win98 s videokartou
> problemy nejsou.

Za ten napad se stydte. :-)

> Dekuji za kazdou dobrou radu.

Nejlepsi rada pro Vas (a dalsi zacatecniky :-)) je RTFM.

				Martin Douda

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Don't hit the keys so hard, it hurts.