linuxovy cluster a interbase?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Říjen 21 11:26:29 CEST 2000

"Pavel Janík ml." wrote:
>    > Nedávno jsem pročítal PDF dokumentaci k IB a o ničem takovém se tam
>    > nezmiňovali (nebo jsem si nevšiml).
>    > Zato u MySQL se tím v poslední době nějak ohánějí.
> hmm, no ono sice MySQL umí "replikace", ale všimněte si těch
> uvozovek. Stejně tak platí, že MySQL umí "transakce"...

Ano, ale da se tvrdit, ze ty uvozovky kolem slova replikace jsou asi
mensi nez u te Interbase. :-)

U IB by asi slo v puvodnim pozadavku pouzit vytvarene shadow databaze
pres sit a pri zdechnuti hlavniho DB stroje nad tou shadow DB spustit
druhej server? Pak jen zaridit, at klienti zacnou diskutovat s tim
zaloznim serverem a obnovu DB po nabehnuti prvniho serveru.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)