linuxovy cluster a interbase?

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Neděle Říjen 22 14:25:59 CEST 2000

Michal Dobes wrote:

> Ano, ale da se tvrdit, ze ty uvozovky kolem slova replikace jsou asi
> mensi nez u te Interbase. :-)
>
> U IB by asi slo v puvodnim pozadavku pouzit vytvarene shadow databaze
> pres sit a pri zdechnuti hlavniho DB stroje nad tou shadow DB spustit
> druhej server? Pak jen zaridit, at klienti zacnou diskutovat s tim
> zaloznim serverem a obnovu DB po nabehnuti prvniho serveru.

No. Tak jsem prolistoval manuály k IB6 a v "Operations Guide" jsem
spatřil "Chapter 11: Data replication". Ještě jsem se do toho nezačetl,
takže nevím, jak velké uvozovky tomu dát. Jen upozorňuji, že to bude
něco jiného než shadowing, o kterém tady pár lidí psalo. Ten se v tomtéž
manuálu probírá v 6. kapitole a je tam upozornění, že nejde použít přes
NFS. Jak znám NFS, tak se ani nedivím.

Nejsou třeba replikace jako novinka v IB6?

--
Ivo Žáček <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno