Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Říjen 21 12:56:06 CEST 2000

On 15 Oct 2000 16:55:11 +0200, Milan Kerslager wrote:

: To, na co všichni nadávají, je verze s 85+ patchi

Sorry ze este pokracujem v tomto threade, ale prave
som narazil na dalsiu radost vyplyvajucu z patchov
specifickych pre jednu distribuciu.

Snazim sa zistit, ako najlepsie rozchodit pod RH
OpenGL, skusam rozne varianty a prave som pri DRI.
Pouzil som balik XFree86 4.0.1 z (tusim) pinstripe,
ktory som si prekompiloval pre 6.2.

Vsetky readme na sieti hovoria, ze libGL.so by mal
v XFree86 byt. U mna vsak nie je. Dovod?

%install
# Clean out Mesa stuff
rm -f $RPM_BUILD_ROOT/usr/include/GL $RPM_BUILD_ROOT/usr/lib/*
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT/usr/X11R6/include/GL
rm -f $RPM_BUILD_ROOT/usr/X11R6/lib/libGL* \
        $RPM_BUILD_ROOT/usr/X11R6/lib/libOSM* \
%changelog
* Wed Jul 18 2000 Bill Nottingham <notting na redhat.com>
- remove Mesa (use its own separate package for easier updating)

OK, uznavam, ze to asi ma zmysel. Lenze a) v ziadnej dokumentacii
o tom nie je zmienka (README.DRI a.p. uz akosi patchnut zabudli),
b) asi by bolo lepsie sa dohodnut s autormi XFree86 na cistom
oddeleni OpenGL, c) porusili "the principle of least surprise" -
pouzivatel ocakava, ze patche opravuju bugy alebo pridavaju features,
ale malokto ocakava, ze patch zrusi kus funkcnosti baliku.

Vysledkom sucasnej situacie je, ze nestaci povedat "mam XFree86 4.0.1",
ale treba povedat "mam RH 7.0". Neviem, ci je to ta spravna cesta.

Zdravi
--
                                 Stano