Instalace Oracle

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Pondělí Říjen 23 17:20:12 CEST 2000

Preji pekny den.
Omlouvam se, ze oteviram stale omilane tema, ale v archivu jsem
nenasel nic, co by resilo muj problem.
Snazim se nainstalovat Oracle 8.1.6 Standard Edition
na RedHat 7.0. Jde mi jen o klientske knihovny, abych mohl
pristupovat do Oraclu (beziciho jinde) z PHP.
Bohuzel se mi nedari ani spustit instalator - po spusteni
./runInstaller se objevi uvitaci okno a nasleduje vypis:

Initializing Java Virtual Machine from
../stage/Components/oracle.swd.jre/1.1.8/1/DataFiles/Expanded/linux/bi
n/jre.
Please wait...
SIGSEGV received at bfffef64 in
/mnt/install/test/8161Std/stage/Components/oracle.swd.jre/1.1.8/1/Data
Files/Expanded/linux/lib/linux/native_threads/libawt.so.
Processing terminated

jre full version "JDK 1.1.8 IBM build l118-20000249 (JIT enabled:
jitc)"
Operating Environment
---------------------
...spousta hlasek...
OK

A konec. Pritom jsem (doufam) provedl vsechny predinstalacni kroky
popsane v dokumentaci.
Prekvapilo me, ze v systemovych pozadavcich neni uvedena java -
pochopil jsem to tak, ze je soucasti instalacniho baliku. Presto to
nefungovalo, ani kdyz jsem nainstaloval jdk-1.3, ani jdk-1.2. jdk-1.1
jsem nezkousel.
Nemate nekdo podobnou zkusenost? Nebo nevite co s tim?

Diky,
Martin
--
Ing. Martin Horak