Instalace Oracle

David Toman dtoman na aapf.cz
Pondělí Říjen 23 15:40:44 CEST 2000

Tohle se mi stávalo, když se mi Java z Oraclu tloukla s Javou z Netscapu. V
dokumentaci to není moc dobře popsáno, ale dle vyjádření Oracle Hotline je
nejlepší, když před instalací Oracle není na PC žádná Java. Ale to bylo u verze
8.0.5, třeba už to je jinak.

Další možná příčína by mohl být nedostatek paměti, při inicializaci to spolkne
i 256MB a víc.

S pozdravem
D. Toman

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz