Dotaz: text I/O v ISO-8859-1 a -2 zaroven?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Říjen 23 17:06:20 CEST 2000

On Mon, 23 Oct 2000, Jan Schier wrote:

>Ahoj,
>
>potrebuju poradit s jednim problemkem (mozna trivialnim):
>
>chci si udelat programek na zkouseni slovicek, ktery bude predkladat ceske
>ekvivalenty = ISO-8859-2 a ja budu zadavat francouzske preklady =
>ISO-8859-1, jsou nutne nektere specialni akcenty.
>
>Zatim jsem mel neco podobneho napsaneho v Perlu (s jednoduchym textovym
>I/O pres terminal), kde ale necesky jazyk byl bez akcentu. Nejradeji bych
>tedy jen rozsiril stavajici Perlovy skript.

No, urcite to nejak jde nektere terminaly dokazi softwarove
fonty  (vim, ze takhle nejak funduje katalog knihovny
hebrejske univerzity v Jeruzaleme - bohuzel se me to
nepodarilo rozbehnout pod linuxem.... )

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)