::: instalace rpm baliku - KDE je problem? :::

luciash d' being luci na sh.ground.cz
Pondělí Říjen 23 22:26:32 CEST 2000

zdravim a posilam dotaz,
mam SuSE linux s KDE a nevim proc, ale nektere aplikace (i kdyz jsou
urcene pro KDE) se mi z rpm balicku nainstaluji do /usr/share/ misto
/opt/kde/share, coz zpusobuje absenci nekterych souboru (hlavne
grafickych ikon aplikace) a samozrejme je to pak ble ble...
zkousel jsem to vyresit prefixem pri instalaci rpm. pomohlo to a uz to
vypada vpohode, az na to, ze mi to pri spusteni z prikaz. radky vypisuje
(u kazde aplikace v drobnych obmenach, ale vpodstate je to to samy)
napr. toto:

killustrator: Symbol `__vt_6QFrame' has different size in shared object,
consider re-linking
killustrator: Symbol `__vt_9QGroupBox' has different size in shared
object, consider re-linking
killustrator: Symbol `__vt_6QFrame.12QPaintDevice' has different size in
shared object, consider re-linking
killustrator: Symbol `__vt_10QScrollBar.12QPaintDevice' has different
size in shared object, consider re-linking

da se to nejak vyresit? co delam spatne? (instaluji napriklad takhle:
rpm -Uvh --includedocs --prefix /opt/kde killustrator-0.7.1-2.i386.rpm)

diky moc za kazdou vasi radu ci zkusenost
pekny den preje

luciash [graun]d' being
freelance webdesigner
surfto:http://www.ground.cz