::: instalace rpm baliku - KDE je problem? :::

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pondělí Říjen 23 23:25:04 CEST 2000

Neni rpm jako rpm. Kdyz do SuSE pouzijete rpmko urcene pro RedHat, muzete
mit problemy jednak s umistenim souboru a jednak s verzemi knihoven (mate
rovnou oba :-)) - pokud muzete (tj. existuji), pouzivejte rpmka pro SuSE,
ne pro RedHat.

Jine reseni jsou sikovne umistene symlinky a priinstalovane knihovny z
RedHatu, ale tim vytvarite hybrid, ktery neni ani SuSE ani RedHat a musite
se v tom vyznat sam.

				Martin

On Mon, 23 Oct 2000, luciash d' being wrote:

> zdravim a posilam dotaz,
> mam SuSE linux s KDE a nevim proc, ale nektere aplikace (i kdyz jsou
> urcene pro KDE) se mi z rpm balicku nainstaluji do /usr/share/ misto
> /opt/kde/share, coz zpusobuje absenci nekterych souboru (hlavne
> grafickych ikon aplikace) a samozrejme je to pak ble ble...
> zkousel jsem to vyresit prefixem pri instalaci rpm. pomohlo to a uz to
> vypada vpohode, az na to, ze mi to pri spusteni z prikaz. radky vypisuje
> (u kazde aplikace v drobnych obmenach, ale vpodstate je to to samy)
> napr. toto:

> [...]

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
A bug in the code is worth two in the documentation.