IP traffic

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Úterý Říjen 24 00:51:52 CEST 2000

On Mon, 23 Oct 2000, Martin Mačok wrote:

> Zkuste si najit program PATHCHAR a precist si k nemu nejake to README

Hmm jenze ten program je velmi stary, pouze v binarni podobe a jeste by
prece jen potreboval dodelat. :-( Nebo se mylim?

> [...]
>
> Tady nechavam prostor pro nekoho, kdo ma vice _praktickych_ zkusenosti s
> "traffic controlling" a "traffic shaping" ... Kazdopadne jsem si 100%
> jist, ze to na Linuxu lze udelat.
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/jakub_macha/diplomka.ps
>
> Ondrej Filip taktez zpracoval pisemny podklad pro referat z traffic
> controllingu, ale http://feela.network.cz/ hlasi chybu a nevim, jestli
> tam nekde ten referat je ... snazim se najit odkaz v archivu konference,
> ale "Server neodpověděl v limitu. Zkuste použít jednodušší dotaz." anebo

Jo, http://feela.network.cz/ uz bezi. Prelival jsem si home na jiny disk a
trochu jsem zapomnel na to upozornit pana apace. Nicmene ten spis neni nic
moc, lepsi budou snad odkazy na konci.

				Feela

--
Ondrej Feela Filip