IP traffic

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Říjen 23 23:54:19 CEST 2000

On Mon, Oct 23, 2000 at 11:41:37PM +0200, Martin Mačok wrote:

> Zkuste si najit program PATHCHAR a precist si k nemu nejake to README

Resp. najit si k tomu ty Jacobsonovy slajdy a vykoukat z nich tu metodu,
jak se to da obecne merit. Ta jeho implementace (pathchar) to meri
pomoci ICMP echo paketu, ale ma jista omezeni (napr. spatne promeri
vicenasobne linky apod.). Metoda by mela jit pouzit i na TCP/UDP (treba
nad konkretnimi porty), ale budete si to asi muset naprogramovat sam,
nevim o tom, ze by takovy program existoval a ze by zdrojaky pathcharu
byly nekde k dispozici ... jen ty slajdy.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//