Omezeni pristupu na vybrane WWW servery

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Říjen 24 06:26:14 CEST 2000

> pise to "nelze zahajit spojeni se vzdalenym pocitacem"
> nicmene jsem jiz kdysi davno telnet zkousel a nejak
> mlhave si pamatuji, ze mi bylo receno ze telnet
> tu nefunguje. tudy asi cesta nevede.
>
> nic, zas tak moc mne to neboli. budu to skouset pres emajl
> pomoci programu httptunel atd.
>          Vita

Dobre rano,
Vidim ze nejsem sam, kdo si z PC na pracovisti nemuze sahnout na internet.
Ani ja jsem s telnetem nepochodil. Nekolikrat tu byla zminovana moznost
preposilani webovych stranek pomoci e-mailu, ale skoda ze to nikdo nerozvedl
blize (napr. do jake urovne zanoreni, max. objem preposilanych dat apod.) a
hlavne adresu nejake te sluzby.
Nebo jste snad od nekoho mimo konferenci dostal tip? Hledal jsem v archivu
konference, ale nenasel nic :-((

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz