autodetekce site

Vraník Petr Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
Úterý Říjen 24 14:12:25 CEST 2000

Dobry den,

jde nejak automaticky poznat a anstavit sit? Konkretne jde o to,
ze pripojuji notebook do dvou siti - prvni je ethernet - 192.168.0.0
druha je struktura - 172.30.139.0. Ja potrebuju, aby to chodilo na obou.
Momentalne mi funguje ethernet, ale ta druha sit mi nejede - nefunguje ani ping.
Snazil jsem se nejak nastavit brany, ale pise mi to SIOCADDRT: Takove zarizeni neexistuje.
Neporadite mi nekdo, prosim?

			Petr Vraník - správce informačního systému
			mailto:Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
			tel.: (0634) 323 444
			Finanční úřad v Kroměříži