Xfree86 v4.0.1 a zaseknuta klavesnice

dave dsumsky na mail.muni.cz
Úterý Říjen 24 14:02:30 CEST 2000

Dobry den,
mam nainstalovano nove Xfree 4.0.1 a drivery pro graf. kartu TNT2 od NVidie
(mam TNT2). Obcas se mi stane, ze kdyz spustim nejakou OpenGL aplikaci
 program nebo hru), tak po nejake dobe se mi  X server sekne a  prestane
fungovat klavesnice (nekdy i mys). Jenze, kdyz se na pocitac pripichnu z
jineho pocitace,  tak jde v pohode X server restartnout a pocitac pak bezi
dal. Jenze, proc mi to odrizne klavesnici resp. vstup z klavesnice? Uz jsem
zkousel  ruzne verze driveru, hledal jsem  v jinych konfrencich, marne...
Nevite nekdo, co by to mohlo zpusobovat, to zaseknuti nebo mate nekdo
podobne zkusenosti?
Nashledanou