Unable to mount root fs

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Úterý Říjen 24 23:28:13 CEST 2000

> Stroj: Procesor Athlon 700Mhz, 130MB RAM, 2xSCSI HD 17MB (1x IBM,
> 1xSEAGATE).
>
> Kdyz dam instalovat Redhat (a zkousel jsem vsechny mozne vice ci mene
> historicke verze),  tak hned, kdyz bootuje kernel (tzn. necham ho
> nabootovat z instalacniho CDcka, a odklepnu text mode), tak napie
> Partition chceck:, nevypise zadne partitions, a hodi
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:34 (nebo neco v tom
> smyslu, zrovna u toho ted nesedim, takze tu hlasku nemam presne).
>
> Zkousel jsem cvicne SuSE 6.4, ten vytuhnul hned po hlasce Ok, bootong the
> [...]

Mel jsem stejny problem s RH 6.2. Jejich jadro melo nastaveno, ze se ma
testovat (nebo zakazovat) detekce unikatniho cisla procesoru (je to u
procesoru Intel). Jine jadro (pro procesory typu 386) z distribuce RH
fungovalo v poradku.

Takze: nabootovat jine jadro, ale taky s podporou SCSI.
Doufam, ze pomuzu :)
MK