Unable to mount root fs

Jirka Kosina jikos na hl.uvmv.cz
Pátek Říjen 13 14:58:17 CEST 2000

Zdravim,

On Fri, 13 Oct 2000, Marian Cavojsky wrote:

> Skuste zistit aky tam mate radic SCSI. Ked zistite typ, tak skontrolujte,
> ci ho ma skompilovane instalacne jadro. Ak nie budete si ho musiet
> prekompilovat.

Mel by to byt ADAPTEC, cili radic, se kterym jsem instaloval uz linuxu
vice...nicmene podivam se, diky za napad.

Mohu se optat, jestli pak staci prekompilovat jadro, a s timto jadrem pak
spustit loadlin, nebo je nejaky specialni postup, jak postupovat pri
kompilaci jadra, ktere se pouziva pri instalaci?

Ale v pripade, ze je to radic, se kterym by to melo fungovat - je nejaky
jiny napad?

> Inak tie cisla mate dost pochabe. Rad by som vedel ako ste tam dostali
> 130MB RAM a kde ste zohnali 17MB SCSI disky.

Dobre :) Presneji - pameti je 128M :) a co se tyce velikosti disku - SCSI
bios hlasi 17.5 :)

Dekuji predem.

Jirka Kosina.