Windows 2000 a Linux

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Středa Říjen 25 09:50:52 CEST 2000

Marian Belicka wrote:
> Je potrebne nabootovat W2K z CD, zadat "repair instalation" alebo take nieco,
> vybrat repair z konzole pricom sa spyta na umiestnenie WINNT adresara.
> Potom uz len na administratorske heslo a si na konzole. Tu treba zadat prikaz:
>     fixmbr
> a mas W2K v povodnom stave.

Jsem v podobné situaci, ale mám 3 oddělené disky.
(1. NTFS, 2.FAT32 (vfat), 3. Linux Ext2). Stalo se mi totéž -> "LI" a dost.
Pomohlo mi použití externího zavaděče XOSL, který se
mi naistaloval do MBR na první disk a soubory si uložil na FAT32
na druhý disk.
Mně se všechno povedlo napoprvé, ale dočetl jsem se i o problémech
s XOSLem, takže pokud byste ho zkoušel reději se nejprve poinformujte.
Recenze vyšla v jednom CHIPu (někdy v květnu nebo tak),
homepage je http://www.xosl.org a i v této konferenci se už o něm
párkrát mluvilo, takže můžete prohledat archiv
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/ .

zdravím

Tošovský