Windows 2000 a Linux

M. K. milan_k na mbox.vol.cz
Neděle Říjen 29 20:29:37 CET 2000

> opravu nenasla zadne chyby). Je nejaka sance jak obnovit MBR nebo jinak
> prinutit bootovat Win2K spravne? Linux budu klidne bootovat z diskety.
Nase=
> jsem program BootPar, ale nechci si znicit zbytek toho co na disku zbyl.
> Nemam koho se zeptat protoze Win2K pouzivam presne 3 dny. Byl jsem prinuce
> zamesnavatelem prejit z Mac OS (zlatej macek) na Wintel. Proto jsem si
> nainstaloval jiny OS nez od Micro$oftu. Nicmene ke sve praci potrebuji
Win.
> Takze predem dekuji za cokoli.
> Vsem preji hezky den!

S timhle sem mel taky furt problemy (vlastne spis s neexistenci bootovaci
diskety :). Takze sem se prestal patlat s LiLem a nainstaloval Grub.

Vam bych radil "lilo -u /dev/hda" , coz obnovi puvodni mbr na vasem
disku.
Potom muzete bootovat w2k a linux treba z diskety;
nebo nainstalovat novou verzi LiLa, ktera to uz konecne umi;
nebo nainstalovat Grub.

M. Krejci