Plnohodnotny PCI modem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 25 08:54:09 CEST 2000

> Mimochodem poslal jste do konference komerční mail. Ale kvůli tomu nepíšu.

Aha, tak to me vubec nenapadlo. Nejak jsem si myslel, ze tim mozna pomuzu
nekomu ve vyberu, ne ze udelam reklamu firme (nemam z toho provizi, az Vam
budu podstrkovat rybarske navijaky, pak jo:-))

> [...]
> požadavcích Pentium 133? Váš externí přeci funguje i na 386.
>
> Moc jsem to nestudoval, ale všimnul jsem si, že existují 2 druhy
winmodemů.
> První skupina chce "jen" P133, druhá pak P300. Ty první budou asi
> poctivější, než ty druhé. Jednou jsem musel použít winmodem (pod Windows)
> prokazatelně jsem si ověřil, že pokud ten počítač (Celer 433) během
> připojování proháním, tak se nepřipojí. Pokud ho zatěžuji jenom chvíli,
tak
> se pak připojí, ale handshaking se o tu dobu prodlouží.

Ja jsem to studoval jeste min. V te nabidce byly dva modemy pod sebou. Ten
vyse zminovany + stejny vyrobce a typ, ale misto RWM byl HSF, cena o tri
stovky mensi a explicitne tam bylo napsano, ze jde o "soft" modem. Tak jsem
si rekl co kdyby a zavolal na infolinku. Tam jsem polozil nasledujici
otazku: Je modem XXX.RWM opravdu plnohodnotny modem s implementovanym
seriovym portem? Odpoved: Ano. Otazka 2: Neni to tedy tkzv. Winmodem, ktery
cast prace nechava na ovladacich, cili zatezuje procesor pocitace? Odpoved:
Ne, winmodem je ten XXX.HSF, ktery je uveden dale.
Na pozadavky na procesor jsem se nezaptal, bohuzel. Proste jsem veril tomu,
ze na infolince firmy prodavajici PC je clovek jaksi znaly toho, co prodava.

Omlouvam se, pokud nekdo na zaklade meho mejlu blbe koupil. Priste nez budu
radit si to lip overim...

S pozdravem Zdenek Bohm