Plnohodnotny PCI modem

Středa Říjen 25 14:00:52 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Ja jsem to studoval jeste min. V te nabidce byly dva modemy pod sebou. Ten
> vyse zminovany + stejny vyrobce a typ, ale misto RWM byl HSF, cena o tri
> stovky mensi a explicitne tam bylo napsano, ze jde o "soft" modem. Tak jsem
> si rekl co kdyby a zavolal na infolinku. Tam jsem polozil nasledujici
> otazku: Je modem XXX.RWM opravdu plnohodnotny modem s implementovanym
> seriovym portem? Odpoved: Ano. Otazka 2: Neni to tedy tkzv. Winmodem, ktery
> cast prace nechava na ovladacich, cili zatezuje procesor pocitace? Odpoved:
> Ne, winmodem je ten XXX.HSF, ktery je uveden dale.

Informace o vyrobcich prochazeji zhruba nasledujicimi kanaly:

  vyvojove a vyrobni divize vyrobce -> marketingova divize vyrobce ->
     lokalni distributor -> prodejce

Je zrejme, ze kvalita informaci se vesmes s pribyvajicimi kroky
nezvysuje. To znamena, ze nejlepe udelam, kdyz se pokusim ziskat info
co nejblize uz zdroje. Rozhodne neni spatny napad podivat na web
vyrobce: v tomto pripade je to "http://www.wellmodem.com.tw/".
Tam se dozvime, ze existuje "FM-56PCI-RWM", coz je "control-less internal
modem" a "FM-56PCI-RWS", coz je "software control internal modem". Jak
vidno, neni zcela trivialni ztotoznit pojmenovani uzivana vyrobcem
s tim, jak to nazyva prodejce, nastesti na Wellovskem webu jsou
k dispozici fotografie jednotlivych vyrobku a tudiz muzeme provest
vizualni kontrolu.

O patro nize pak zjistime, ze model ...-RWS ma cipset Rockwell RCV56HSF a
model ...-RWM ma cipset Rockwell HCF PCI (a jeste je tam napsano
zretelne "WinModem"), takze jeden je za osmnact a druhy bez dvou za
dvacet (vicemene).