dialup na RH

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Říjen 25 13:40:01 CEST 2000

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

>   Zdravim,
> nevite nekdo (urcite jo), v jakem poradi se spousteji jake scripty s jakymi
> parametry na RH 6.2, kdyz chci napr. zvednout modem? (tj. nekam si zavolat,
> ne s nim posilovat ;-)).
>
> Jedna se mi o scripty v /etc/ppp/ (tam je treba ip-up) a dalse pak
> /etc/sysconfig/network-scripts/*. Nejlepsi by byla nejaka dokumentace v
> elektronicke podobe, ale ani vlastne nevim, co mam hledat, kdyz hledam.

Podle me je to u RH6.2 pekne na ho... Kdyz jsem chtel pouzit konfiguraci,
kterou jsem mel na RH5.1 pekne me vykazal do patricnych mezi a nakonec jsem to
vzdal a pozivam ten jeho okenkovy tool na vytaceni. I s tim jsou problemy a
obcas se musi sahnout po Dialup Configuration Tool, vetsinou staci RH PPP
dialer. Meni se to asi podle faze mesice. Jsem znechucen. Budu si delat router
do internetu a na ten RedHat urcite nedam. Vyhlidnul jsem si Slackware 3.6.

Libor