autodetekce site

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Říjen 25 17:14:07 CEST 2000

horakm na mail.sce.cz (Martin Horak) writes:

> Tohle by se mi moc libilo - nevite, zda to uz nekdo napsal? Jinak se
> do toho asi pustim sam.

Obavam se, ze tento ukol je netrivialni a patrne temer nemozny. Muzete
zjistit adresu site, ale jak ziskate adresu pocitace, to je dost
nejasne (bez toho, abyste se dostal do nejake kolize s jiz existujicim
pocitacem).

Na to, abych si pustil tcpdump nemusim mit zadnou IP adresu, coz je v
tomto pripade velmi vhodne.

Mate jistou pravdepodobnost, ze vam za takovy program spravce site
vubec nepodekuje, pokud vas primo nezaskrti.

Nejjednodussi reseni je samozrejme rozjet na obou sitich DHCP server.

Brno, Czech Republic