Zvukova karta VIA82C686a

Tibor G. Štromajer tibors na datex.sk
Středa Říjen 25 17:34:55 CEST 2000

Zdravim...

Nevedel by mi niekro poradit, ako mam nainstalovat zvukovu kartu VIA 82c686a do Slacware 7.1
(kernel 2.2.17).
Tato zvukovka je integrovana na doske s chipsetom VIA KT 133.  Vyrobca dosky dodava drivery pre:
Redhat 6.0, Redhat 6.1 a Calderu.    Tieto mi system odmieta s hlaskou, ze nemam spravnu verziu jadra.

Ked som pouzil  modul  via82cxxx.o ktory je priamo  v  Slacware vyzera to ako keby zvukovka
fungovala korektne.   V /dev/sndstat su vsetky potrebne informacie.  Prehravanie audio cd funguje bez problemov, dokonca ked si otvorim napr v GNOME audio mixer viem regulovat aj hlasitost.
Problem je vsak ten ze ked prehravam akekolvek audio subory napr. .au alebo .wav alebo .mp3  vsetko vyzera  tak ako keby prehravanie bezalo korektne,  len nijaky zvuk nepocut.

Dakujem
Od:
Ing. Tibor Gramanich-Štromajer           tibors na datex.sk
DATex  s.r.o.  Lučenec                       http://www.datex.sk
tel.: 0903/534730