Zvukova karta VIA82C686a

Středa Říjen 25 17:39:06 CEST 2000

Dňa 25. Oct 2000 o 17:34, Tibor G. Štromajer napísal(a):
> Nevedel by mi niekro poradit, ako mam nainstalovat zvukovu kartu VIA 82c686a
> do Slacware 7.1 (kernel 2.2.17).

pouzite alsa driver (www.alsa-project.org), na notebooku s takouto ingegrovanou
zvukovou kartou mi to chodi v pohode.

> Tato zvukovka je integrovana na doske s chipsetom VIA KT 133.  Vyrobca dosky
> dodava drivery pre: Redhat 6.0, Redhat 6.1 a Calderu. Tieto mi system
> odmieta s hlaskou, ze nemam spravnu verziu jadra.

ak su skompilovane proti inej verzii jadra niet sa co cudovat..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk