Multipage TIFF

Tomas Potok potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 25 17:43:57 CEST 2000

Dobry den!

Ospravedlnujem sa, ak sa jadro problemu netyka Linuxu, ale cele riesenie
je postavene na nom.

Mam faxovy system postaveny na mgetty+sendfax, ktory prijima faxy v G3 a
nasledne ich konvertuje do tiff-u programom fax2tiff, ktory vie pracovat s
viacstrankovymi tiff subormi (viac suborov .g3 -> 1 .tiff)

Chyba, ktora sa stala je, ze som si pri asi 3 mesacnej praci nevsimol, ze
sa faxy konvertuju do UNCOMPRESSED tiffu, takze teraz mam kopec faxov
(tisicky) a zaberaju dost miesta.

Otazka: Hladam utilitu (pod Linux/Windows/hocikde), ktora je schopna prace
s viacstrankovymi TIFF subormi a dokaze ich (v skripte) skompresovat v
batch mode (pripadne konverzia na iny format a spat do tiff)

Nenasiel som nic pod L. ani vo windows, kde kazdy bezny program hlasa
podporu multipage tiff, ale v batch konverzii si nikto dalsie stranky
nevsima, konvertuju len 1.

Ma niekto napad? (kym sa mi nezaplni disk?? :-)))

Dakujem,
Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.