Re: StarOffice5.2 na RedHat6.2 (problem s NFS diskem)

Lukáš Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Středa Říjen 25 22:58:16 CEST 2000

Dne 25. říjen 2000, <linux na linux.cz> napsal:

> Zdravim
>
> 	Muj problem vypada nasledovne:
> 	Instalace StarOffice5.2 na lokalni disk probehne v poradku. Uzivatele
> maji sve domovske adresare mountovany pres NFS z Linuxoveho NFS serveru.

> Diky za kazde nakopnuti
>
> Jan Sedlacek

Taky zdravim,

ten problem tu uz jednou byl. Pricina je nekde v nfs, ktere neumi vsechno co ext2. Vysledek je, ze pokud si chce uzivatel vytvorit svoji lokalni instalaci, musi to udelat na serveru, kde je jeho homedirectory umisteno lokalne. Ja jsem to resil tak, ze jsem to nainstaloval vsem uzivatelum osobne. Bylo jich jenom par.

Lukas Fiala