StarOffice5.2 na RedHat6.2 (problem s NFS diskem)

Jan Sedlacek jan.sedlacek na asicentrum.cz
Pátek Říjen 27 10:32:14 CEST 2000

> ten problem tu uz jednou byl. Pricina je nekde v nfs, ktere neumi vsechno co ext2.

Pak mi ale neni vubec jasny, proc pod RH6.1 SO5.2 funguje absolutne bez
problemu i pres NFS. Jediny misto,kdy sem mel problem bylo, kdyz NFS
disk byl ze Solarisu. To StarOffice pada jak hrusky. Ted je na Linuxu a
SO bezi, ale pouze pod RH6.1.

>Vysledek je, ze pokud si chce uzivatel vytvorit svoji lokalni instalaci, musi to udelat na serveru, kde je jeho >homedirectory umisteno lokalne. Ja jsem to resil tak, ze jsem to nainstaloval vsem uzivatelum osobne.

Ten problem ale neni jenom s instalaci. Kdyz instalaci vytvorim a mam ji
uz vytvorenou, tak SO5.2 nejde spustit a vytuhne na onom procesu
"javaldx". Jediny reseni vydim, ze pri loginu uzivatele zkopiruju jeho
SO konfiguraci lokalne a pri odhlaseni zase zpet na server (to ale
udelam v nejkrajnesi nouzi, pokud to nepude ani pod RH7.0).