Contactel

jksoft na post.cz jksoft na post.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:40:06 CEST 2000

Abstract: Nefunguje PPP Contactel (nejspise chyba v routingu).

Dobry den,
potreboval bych pomoci s pripojenim od Contactelu. Jde totiz o to, ze i kdyz
se prihlasim, neni mozne nalezt zadny server. Kdyz zadam \"route\", tak se mi
tam napsalo, ze routuje na 212.65.236.66 (PPP).
ping 212.65.236.66 sice nic nevypisoval, ale po ukonceni tvrdil, ze bylo
prijato vsech 5 paketu bez ztrat. Pak jsem si ale vsiml, ze vytvoril
zarizeni \"eth0\", coz je podle mne sitovka. Ja ale sitovku nemam. Leda ze by
si to vytvoril jako virtualni sitovku pro spojeni, ale to se mi nezda.
Mimoto /dev/eth0 neexistuje!
lynx 212.65.236.66 nedal nic.
telnet 212.65.236.66 vyhodil login a chtel heslo, takze take nic.
System mam RH 6.1, k pripojeni byl pouzit klasicky RH Dialer. Zvlastni je,
ze mi to vzdycky fungovalo (no, asi tak pred pul rokem :-)), vcetne
WorldOnLine. Ten mi take nejel, tak jsem zkusil Contactel... Byl jsem nucen
si nainstalovat Win, a z nich jede pripojeni v pohode :-(.

 Obsahla databaze firem?
 *** http://NAJDI.TO