Contactel

Čtvrtek Říjen 26 10:44:05 CEST 2000

On Thu, 26 Oct 2000 jksoft na post.cz wrote:

> potreboval bych pomoci s pripojenim od Contactelu. Jde totiz o to, ze i kdyz
> se prihlasim, neni mozne nalezt zadny server.

To je popis problemu jak od Internet Exploreru.

> Kdyz zadam \"route\", tak se mi tam napsalo, ze routuje na
> 212.65.236.66 (PPP). ping 212.65.236.66 sice nic nevypisoval, ale po
> ukonceni tvrdil, ze bylo prijato vsech 5 paketu bez ztrat.

Co ping -n? (PROBOHA LIDI, PRIDAT -n JE KSAKRU TA PRVNI VEC, CO UDELAM,
KDYZ MI TO PINGA NEJAK DIVNE, NE?)

> Pak jsem si ale vsiml, ze vytvoril zarizeni \"eth0\", coz je podle mne
> sitovka. Ja ale sitovku nemam. Leda ze by si to vytvoril jako
> virtualni sitovku pro spojeni, ale to se mi nezda.

Coze? Muzete nam ukazat, co presne vypisou ifconfig a route (-n)?
Co mate v /etc/resolv.conf? Funguje ping (-n) na vsechny adresy tam
uvedene?

> Mimoto /dev/eth0 neexistuje!

/dev/eth0 nikdy neexistuje.

> System mam RH 6.1, k pripojeni byl pouzit klasicky RH Dialer.

Pfff. Lame toolz for lamerz. ;)

Jinak ja jsem nedavno Contactel RazDva (mluvite o RazDva nebo o jine
sluzbe?) rozchodil v pohode. Akorat tam byl ten chytak, ze username je
"abc na efgh.cz" (vcetne domeny).