Kodovani fontu v X-kach

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:41:54 CEST 2000

"Roman Oswald" <roman.oswald na ct.cz> wrote:
> Mam asi dost trivialni dotaz, ale s Linuxem se potykam teprve asi rok.
> Po instalaci RH 6,1CZ mi v X-kach nesouhlasi kodovani cestiny. Instaloval
> jsem jako pracovni stanici GNOME. Vypada to, ze je cestina rozhozena nejak
> centralne, protoze to delaji vsechny aplikace v X ale nevim kde to napravit.
> Konfigurak knihovny gtk+ vypada v poradku je tam nastaveno iso8859-2. Vypada
> to ze mi to cele jede jako iso 8859-1. Diky za jakoukoliv pomoc.

Mate nastavene spravne locale?
Viz http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-5.html
Co vypise prikaz locale?

Mate nainstalovane fonty?
rpm -qa|grep -i 8859-2

Znaji se X k ISO-8859-2 fontum?
xlsfonts -fn '-*-iso8859-2'

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229