Contactel

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 26 21:42:47 CEST 2000

 jksoft> Abstract: Nefunguje PPP Contactel (nejspise chyba v routingu).

 jksoft> Dobry den, potreboval bych pomoci s pripojenim od
 jksoft> Contactelu. Jde totiz o to, ze i kdyz se prihlasim, neni mozne
 jksoft> nalezt zadny server. Kdyz zadam \"route\", tak se mi tam
 jksoft> napsalo, ze routuje na 212.65.236.66 (PPP).  ping 212.65.236.66
 jksoft> sice nic nevypisoval, ale po ukonceni tvrdil, ze bylo prijato
 jksoft> vsech 5 paketu bez ztrat. Pak jsem si ale vsiml, ze vytvoril
 jksoft> zarizeni \"eth0\", coz je podle mne sitovka. Ja ale sitovku
 jksoft> nemam. Leda ze by si to vytvoril jako virtualni sitovku pro
 jksoft> spojeni, ale to se mi nezda.  Mimoto /dev/eth0 neexistuje!
 jksoft> lynx 212.65.236.66 nedal nic.  telnet 212.65.236.66 vyhodil
 jksoft> login a chtel heslo, takze take nic.
Tohle skoro vypada, jako kdyby se to pripojovalo na lokalni stroj. ppp
linka ma dva konce, lokalni a vzdaleny. ifconfig vypise oba a routovat
by se  melo pres ten vzdaleny.

                                                Petr
--
Q:	Who cuts the grass on Walton's Mountain?
A:	Lawn Boy.