Problemy s pine (resp. s imap-em)

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Říjen 27 11:04:21 CEST 2000

Dobry den,

Pavel Kankovsky wrote:

> Rekl bych, ze c-client je pritomnosti souboru mbox zmateny, protoze
> to pro nej existence tohoto souboru ma specialni vyznam:
>
>      By default, all drivers are enabled.  There is little benefit to
> be gained by disabling a driver, with one exception.  The mbox driver
> implements the behavior of automatically moving new mail from the
> spool directory to the "mbox" file on the user's home directory, if
> and *only* if the "mbox" exists and is in mailbox format.  The mbox
> driver is listed under EXTRADRIVERS; if you wish to disable it just
> remove it from that list and rebuild.

No, tohle jsem cetl a pochopil jsem to tak, ze pokud nazvu ten
soubor s mailem takto, tak na nej soucsne pouzije driver mbox,
coz je v poradku (to, ze se bude snazit pretahnout postu z
/var/spool/mail/ mi nevadi, protoze tam zadnou nenajde).

> Ale vubec bych zkusil "gdb imapd pid"... :)

Vcera jsem zkousel upravit zdrojak podle pokynu v CONFIG.

Upravil jsem sysinbox(), aby mi nasel ~/mbox - jenze tam byl
najednou nejaky problem se zamykanim - strace mi hlasil, ze se
proces nachazi v nekonecne smycce kvuli zamykani (stale se tam
snazil vytvorit soubor mbox.lock, ktery existoval, tak se tam pak
snazil vytvorit dalsi zamykaci soubor, ktery ale ihned smazal.
Pak to pokracovalo nanosleep(1,0) a zase. V celkovym dusledku to
neotevrelo nic, protoze to porad cekalo - asi na to zamknuti).

Pak jsem jeste upravil cestu v myHomeDir na ~/mail, ale to pak
hledalo INBOX v ~/mail/INBOX a nenaslo to zadnou postu
(pochopitelne). Vytvareni dalsich folderu slo ale naprosto
perfektne, vytvorily se vsak kupodivu v ~/mail/mail/ ??? Tak
nevim...

> Ten je deravy jak reseto. Zrovna vcera vypustili pine 4.30. Ten zkuste,
> tam nebude jeste tolik proflaknutych der. :)

Jak dlouho jeste :-)))

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72