Problemy s pine (resp. s imap-em)

Sobota Říjen 28 20:39:36 CEST 2000

On Fri, 27 Oct 2000, Jan Marek wrote:

> Upravil jsem sysinbox(), aby mi nasel ~/mbox - jenze tam byl
> najednou nejaky problem se zamykanim - strace mi hlasil, ze se
> proces nachazi v nekonecne smycce kvuli zamykani (stale se tam
> snazil vytvorit soubor mbox.lock, ktery existoval, tak se tam pak
> snazil vytvorit dalsi zamykaci soubor, ktery ale ihned smazal.
> Pak to pokracovalo nanosleep(1,0) a zase. V celkovym dusledku to
> neotevrelo nic, protoze to porad cekalo - asi na to zamknuti).

Obavam se, ze tim jste zpusobil, ze se mbox driver snazil pretahovat maily
z ~/mbox do ~/mbox. A to, co pozorujete, je, jak se sam se sebou pretahuje
o dotlock. Musite tudiz jeste minimalne odkonfigurovat mbox driver, aby
neblaznil.

> Pak jsem jeste upravil cestu v myHomeDir na ~/mail, ale to pak
> hledalo INBOX v ~/mail/INBOX a nenaslo to zadnou postu
> (pochopitelne). Vytvareni dalsich folderu slo ale naprosto
> perfektne, vytvorily se vsak kupodivu v ~/mail/mail/ ??? Tak
> nevim...

Vsak rikam: zkuste na nej postvat debugger (v tom puvodnim pripade).
Nebo aspon strace.

> Jak dlouho jeste :-)))

Dlouho asi ne. :)