Kontrola prirustku... Was [Re: mailovani prirustku souboru]

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Říjen 27 13:58:18 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:
> a) poznamenat si delku souboru a cas vytvoreni
> b) pri opetovnem otevreni je soubor kratsi => nekdo provedl logrotate a
> musim zpracovat cely file
> c) pri opetovnem otevreni je soubor s novejsim datumem vytvoreni =>
> totez co b)
> d) ani b) ani c), create time je shodny, pouze velikost je vetsi => vim,
> kde jsem skoncil a zpracuji...
> e) jedina vec je, ze LOG se nemusi rotovat, ale zmensovat jinym zpusobem
> => pokud create time = to co si pamatuji, ale pamatovana delka >
> skutecna delka, jsem v prcici...:-)
>
>         Ma nekdo ideu, jak to resit?

Pred sto lety jsem resil neco pdobneho pod DOSem. Merici ustredna si
udrzovala log o konstantni delce a ja nevedel co je nove a co stare.

Tak jsem si pamatoval posledni radek v logu a CRC soucet nekolika
radku zpet, prvne jsem v logu nasel, zda obsahuje pamatovany radek
a pak CRC predchozich 10 radku (radky neobsahovaly cas a datum,
tak se mohl stejne radky vyskytovat vickrat). Pokud radek nebyl,
tak jsem se moc dlouho do logu nedival.

Asi by to slo pouzit, v ramci pokroku CRC nahradit MD5 a spol.
Teoreticky to mam nekde doma v historickych nanosech.
Tusim, ze to bylo psany v M5 Forth, to byly tenkrat krasne casy. :-)

	Majkl