Kontrola prirustku... Was [Re: mailovani prirustku souboru]

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Říjen 30 10:51:03 CET 2000

Ahoj,
taky jse neco podobneho resil asi pred 95 lety
ve Win95 :-) (logovani modemu, log mel pevnou
maximalni delku a pak se zpravy zahazovaly)
Reseni:
Pravidelne zkopirovat log do JINEHO souboru
(appendovat) a puvodni smazat. Neni nic jednodussiho
nez zkontrolovat, je-li log prazdny (neni co hlasit),
nebo prirustek prenest a zaroven odeslat jinam.

### Michal Dobes napsal dne 27 Oct 00, v 13:58 :

> Pred sto lety jsem resil neco pdobneho pod DOSem. Merici ustredna si
> udrzovala log o konstantni delce a ja nevedel co je nove a co stare.
>
> Tak jsem si pamatoval posledni radek v logu a CRC soucet nekolika
> radku zpet, prvne jsem v logu nasel, zda obsahuje pamatovany radek
> a pak CRC predchozich 10 radku (radky neobsahovaly cas a datum,
> tak se mohl stejne radky vyskytovat vickrat). Pokud radek nebyl,
> tak jsem se moc dlouho do logu nedival.
>
> Asi by to slo pouzit, v ramci pokroku CRC nahradit MD5 a spol.
> Teoreticky to mam nekde doma v historickych nanosech.
> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail