Nefungujici PS/2 mys

Bob Koutsky koutsky na gncz.cz
Pondělí Říjen 30 11:02:25 CET 2000

Dobry den,

mam takovy divny problem:

mam Durona 750, MB Asus A7V, 128MB RAMi, PS/2 mys Logitech s koleckem (OEM). Nainstaloval jsem stable debiana, a pri zbeznem pohledu vse, vcetne mysi, fungovalo - aspon na textove konzoli, Xka jsem nespoustel. Pak jsem mohutne upgradoval na unstable debiana, a mam dojem ze chvili po upgradu mys jeste fungovala.
Pak ale fungovat zcista jasna prestala. V gpm jsem zkousel snad vsechny v uvahu prichazejici typy mysi, bez vysledku... Zda se ale ze z /dev/psaux neco leze, ale neco divneho - obcas mys sice porad nefunguje, ale neco se tu a tam mihne po obrazovce a v horsim pripade zacne psat nesmysly (jako by mi nekdo neco nahodne oznacil a pak mackal prostredni tlacitko). Kdyz spustim XF86Setup, nejdriv uprosted obrazovky sedi mysi kurzor, ale jakmile lehce strcim do mysi, uleti daleko to praveho horniho rohu...
Ze zoufalstvi jsem i prekompiloval kernel, nekolikrat jsem se presvedcil ze polozka PS/2 mouse support je zahvezdickovana, ale bez vysledku... nefungoval ani downgrade gpm z 1.19.3 (v unstable debianu) na puvodni 1.17.8 (ze stable debiana).
A samozrejme, jak rikaji anglicane, to add insult to injury, pod Woknama ta mys chodi naprosto bez problemu...
Muze mi nekdo prosim poradit v cem je sakra problem?

diky,
Bob Koutsky