Plnohodnotny PCI modem

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pondělí Říjen 30 10:01:55 CET 2000

Zdravim,
uvazoval jsem, jestli je opravdu idealni hardwarovy modem. Rekneme,
ze mam dost rychly stroj, ze vyrobce dodava i ovladace pro Linux
a ze na PC nepustim OS/2 nebo jiny OS vyjma Linux popr. w95.
V takovem pripade vidim dokonce vyhodu proti HW modemu -- snadny
upgrade 'firmware', vlastne ovladace. U HW modemu se toto resi
casto flashnutim ROM, ale stale je tu HW, ktery musi upgrade
[zvyseni rychlosti, pridani protokolu etc] zvladat, jinak upgrade
neni mozny. Toto u sw modemu neplati.

Prehledl jsem neco? Jaky je nazor odborniku? Je opravdu rozchozeni
HW PCI modemu tak snadne jako nastaveni parametru pres setserial?

--

                                    Jan Klügl