Plnohodnotny PCI modem

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Říjen 30 16:47:30 CET 2000

Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz> writes:

> Zdravim,
> uvazoval jsem, jestli je opravdu idealni hardwarovy modem. Rekneme,
> ze mam dost rychly stroj, ze vyrobce dodava i ovladace pro Linux
> a ze na PC nepustim OS/2 nebo jiny OS vyjma Linux popr. w95.
> V takovem pripade vidim dokonce vyhodu proti HW modemu -- snadny
> upgrade 'firmware', vlastne ovladace. U HW modemu se toto resi
> casto flashnutim ROM, ale stale je tu HW, ktery musi upgrade
> [zvyseni rychlosti, pridani protokolu etc] zvladat, jinak upgrade
> neni mozny. Toto u sw modemu neplati.

Nedovedu si predstavit modem, ktery by byl pouze kusem software. Prece
jenom tam neco to chrasteni do linky vydavat musi.

Problemu je nekolik. Treba si spustim narocnou ulohu, budu mit nekdy
dlouhy prenos pres sbernici (treba nekolikrat popisovane problemy s
lupanim u zvukovych karet a dma prenosu u disku). Proc se vyrabi
graficke karty s OpenGL, kdyz mame tak rychle procesory?

Brno, Czech Republic