Ceske prostredi v KDE 2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 30 13:51:09 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Zdenek Pizl wrote:

> a nebo prinutit KDE2 ukladat si nastaveni do jineho adresare nastavenim
> promenne KDEHOME=/root/.kde2 a vyexportovat.

Takle jsem to udelal na serveru, protoze na disklessech je KDE2 prece jen
trochu pomale, ale na stanici neni duvod chtit se vratit ke KDE1 :-))))

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.