Ceske prostredi v KDE 2.0

Radim Marek radim na radim.cz
Pondělí Říjen 30 13:26:26 CET 2000

Podobnou zkusenost mam i s Debianem. KDE vubec nespusti ~/.xsession, kde
jsem mel ulozene nastaveni locales. Nyni jsem to musel dat na zacatek
souboru /etc/X11/Xsession.

Nektere aplikace navic nepouziji implicitni kodovou stranku nastavenou v
Ovladacim centru, KWord obeas poi pou3/4ití velkých písmen s diaktritikou
spadne, atp.

Po 2 dnech konfigurace jsem KDE2 konecne dotahl do provozuschopneho stavu.
Ale stale mam problem s fonty v Konqueroru a KMailu (viz. prispevek dnes v
11:42)

Radim