Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Martin Lexa mlexa na suse.cz
Pondělí Říjen 30 14:36:03 CET 2000

On Fri, 27 Oct 2000, Petr Leitner wrote:

Zdravim!
> Koupil jsem motherboard MSI BXmaster s integrovanym uDMA66 radicem
> PDC20262. Pokud mam disk pripojen na tento radic, nefunguje mi Linux.
  [...]

  Gratuluji! Jsem tez vlastnikem teto desky a musim Vam rict, ze si teda
uzijete. Vlastnim pevne disky Quantum 15.2GB + WDC 1.8 (asi)
 Je sice pravda, ze za tu "fatalni" chybu jsem si mohl sam, jelikoz jsem
mel pretaktovany pocitac (pouze jsem prisel o vsechna data ;-) ), ale i
presto jsem se nevyhnul komplikacim pokud jsem se snazil mit Quantum jako
primary a CD jako slave na Promise radici. A jeste vetsi legrace je pokud
zacnete k tomu vsemu pouzivat standardni intelacky radice, to uz pak
nefunguje vubec nic (Verte tomu, ze jsem zkousel ruzne verze kernelu,
ale vetsinou se to zaseklo hned po bootu). Teda alespon mne ne, ale
pravdepodobne zalezi na priznive konstalaci hvezd, resp. hardware. Ale
abych Vas potesil, tak nemusite mit specialni image kernelu, ale uplne Vam
pro zacatek postaci, kdyz si prectete Ultra-DMA.gz Howto - hledejte sekci
o Promise radicich.

  Strucne:

    cat /proc/pci na Vasem pocitaci (nabootujte treba z diskety)

    RAID bus interface: Promise Technology Unknown device (rev 1).
             Vendor id=105a. Device id=4d33.
             Medium devsel.  IRQ 12.  Master Capable.  Latency=32.
             I/O at 0xe000.   (a)
             I/O at 0xd804.   (b)
             I/O at 0xd400.   (c)
             I/O at 0xd004.   (d)
             I/O at 0xc800.   (e)

   a k parametrum pro LILO pridejte "ide2=a,b+2 ide3=c,d+2", kde
   a, b, c, d jsou prislusne hodnoty (na Vasem pocitaci muzou byt JINE)

 Pokud se Vam podari sprovoznit UDMA66 na primarnim bootovacim disku,
tak mi prosim Vas dejte vedet (v soucasne dobe jedu pres intelacky
radice). Dekuji.

--
Bye,

Martin Lexa
Developer
SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: mlexa na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                            tel:+420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                       fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                  http://www.suse.cz