Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Pondělí Říjen 30 14:48:17 CET 2000

Tak nevím, jak už jsem dneska jednou psal, mam nainst. SuSe 6.4 zrovna na
tehle desce s diskem IBM aninevimjaksejmenuje 20 GB/7200rpm/U66 bez
jakychkoliv problemu. Stejne to ale behalo i na RH 6.2 s jadrem 2.4.0-test8,
to zn. na prvni pokus po prelozeni. Radost mi kali jedina vec, t.j. ze
nebezi disk a DVD Pioneer DV104S na stejnem radici, jenze tezko rict ci je
to chyba. Jinak nemam problem kombinovat libovolna zarizeni na vsech 4ech
snurach (pouzivam suplik). Mimochodem si myslim, ze deska je to skvela.

Pavel

Zdravim!
> Koupil jsem motherboard MSI BXmaster s integrovanym uDMA66 radicem
> PDC20262. Pokud mam disk pripojen na tento radic, nefunguje mi Linux.
  [...]

  Gratuluji! Jsem tez vlastnikem teto desky a musim Vam rict, ze si teda
uzijete. Vlastnim pevne disky Quantum 15.2GB + WDC 1.8 (asi)