Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Martin Lexa mlexa na suse.cz
Pondělí Říjen 30 15:15:08 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Salač Pavel wrote:

Zdravim!
> Tak nevím, jak už jsem dneska jednou psal, mam nainst. SuSe 6.4 zrovna na
> tehle desce s diskem IBM aninevimjaksejmenuje 20 GB/7200rpm/U66 bez
> jakychkoliv problemu. Stejne to ale behalo i na RH 6.2 s jadrem 2.4.0-test8,
  Mozna byl problem v tom, ze jsem tuto desku kupoval v dobe, kdy byla
posledni vyvojova verze jadra 2.4.0-test1, testoval jsem na
2.4.0-test1-ac22-classzone a debianovskym 2.2.15-ide (asi nemuzu si
vzpomenout). On nebyl problem v tom mit tam jenom jedno zarizeni (Quantum
disk), ale pokud jsem na Promise zapojil CD nebo nedej boze stary disk
(Western), tak jsem to nemohl nabootovat, at jsem delal, co jsem
delal. Zajimave je, ze pokud jsem na UDMA66 zapojil pouze Western disk,
tak bezel v pohode. Teda alespon nabootoval.

> to zn. na prvni pokus po prelozeni. Radost mi kali jedina vec, t.j. ze
> nebezi disk a DVD Pioneer DV104S na stejnem radici, jenze tezko rict ci je
> to chyba. Jinak nemam problem kombinovat libovolna zarizeni na vsech 4ech
> snurach (pouzivam suplik). Mimochodem si myslim, ze deska je to skvela.
  Mate stesti ;-)
  Mozna, ze az budu mit o vikendu cas, tak to zkusim s posledni verzi
kernelu.

  Trochu z jineho soudku: Funguje Vam APM, resp. ACPI na teto desce?
Zkousel jsem to na 2.4.0-test9 + posledni acpid z Debian/unstable a nic.
Tim nic myslim, ze bud mi to po "shutdown -h now" zasekne pocitac
(tesne pred vypnutim) nebo mi to vypisuje Oopsy. Nutno rici, ze s test9 ty
Oopsy zmizely, takze to muzu brat i jako jisty pokrok ;-) Mozna jednou...

--
Bye,

Martin Lexa
Developer
SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: mlexa na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                            tel:+420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                       fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                  http://www.suse.cz