Ako na multimedialnu klavesnicu?

Marian Belicka belicka na ns.basl.sk
Pondělí Říjen 30 15:38:03 CET 2000

Zdravim vsetkych,

Uz som sa na to asi pred 1/2 rokom pytal, no riesenie
som zatial nenasiel.
Mam klavesnicu BTC9000 s multimedialnymi tlacitkami
a chcel by som ich pouzivat v linuxe. Zistil som uz
ako ziskat navratovy kod kazdej klavesy a viem ich aj
pridat do konfiguraku X-ov. Pouzivam KDE 2.0 a nech
pozeram akokolvek neviem ako nastavit, aby tlacitko
"Play" spustilo CD player a spustilo prehravanie,
"Stop" zastavilo prehravanie a ukoncilo CD player
a podobne pre vsetky tlacitka.
Toto by bolo vhodne aby fungovalo aj na konzole,
no pre zaciatok uplne postaci v KDE 2.0.
Nevie mi niekto poradit ako donutim KDE aby okrem
defaultnych aplikacii umoznil pomocou "kombinacii"
tlacitok spustat aj ine?

A este jedna otazka. Existuje v tejto konferencii clovek
ktoremu sa podarilo rozchodit grabovanie videa pomocou
karty ATI Rage Fury Pro VIVO? Karta ma cip:
    Rage Fury 128 Pro
a video cip:
    Rage Theather?
alebo aspon vie ako na to?

Za vsetky podnety a navody vopred dakujem.
                                                belicka na ns.basl.sk