Ako na multimedialnu klavesnicu?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 30 17:25:51 CET 2000

Marian Belicka belicka na ns.basl.sk on 30 Oct 2000 15:39:13 +0100 wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
> Uz som sa na to asi pred 1/2 rokom pytal, no riesenie
> som zatial nenasiel.
> Mam klavesnicu BTC9000 s multimedialnymi tlacitkami
> a chcel by som ich pouzivat v linuxe. Zistil som uz

 To je takova ta s tou spoustou zbytecnych tlacitek navic ?

> ako ziskat navratovy kod kazdej klavesy a viem ich aj
> pridat do konfiguraku X-ov. Pouzivam KDE 2.0 a nech
> pozeram akokolvek neviem ako nastavit, aby tlacitko
> "Play" spustilo CD player a spustilo prehravanie,
> "Stop" zastavilo prehravanie a ukoncilo CD player
> a podobne pre vsetky tlacitka.
> Toto by bolo vhodne aby fungovalo aj na konzole,
> no pre zaciatok uplne postaci v KDE 2.0.
> Nevie mi niekto poradit ako donutim KDE aby okrem
> defaultnych aplikacii umoznil pomocou "kombinacii"
> tlacitok spustat aj ine?

 Udelame obchod :)  : Vy mi mailnete, jak jste ta dalsi tlacitka rozchodil,
aby je KDE poznalo. Ja na oplatku se zminim o programu KMenuEdit, konkretne
Advanced tab v nem, kde se jednotlivym polozkam v K-Menu da priradit
spousteci kombinace klaves. Delat tedy polozky v menu kvuli takovymhle
vecem asi neni to uplne ono, ale lip to prozatim neslo ( pokud se tedy
cloveku nechce rucne editovat ~/.kde/share/config/khotkeysrc a tam menit
polozky MenuEntry= na false na Run= na pak uz jakykoliv prikaz ). Nejak to
zatim prezijte, na nove verzi pracuju.
 Co se tyce ovladani CD prehravace prikazy, myslim, ze xmms umi prehravat i
CD a da se ovladat z prikazove radky utilitkou zvanou xmmsctrl .

> A este jedna otazka. Existuje v tejto konferencii clovek
> ktoremu sa podarilo rozchodit grabovanie videa pomocou
> karty ATI Rage Fury Pro VIVO? Karta ma cip:
>     Rage Fury 128 Pro
> a video cip:
>     Rage Theather?
> alebo aspon vie ako na to?
>
> Za vsetky podnety a navody vopred dakujem.
>                                                 belicka na ns.basl.sk

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli