Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Martin Lexa mlexa na suse.cz
Úterý Říjen 31 09:50:42 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Karel Mareš wrote:

>  Zdravim,
  Zdravim!

> Vynasobte prvni dve cisla(cylindry und hlavy): 26377*16=422032
> Vydelte vysledek 255 (na cela cisla), tim dostanete geometrii disku v
> LBA-Modu: 1655/255/63
>
> Tyto hodnoty doplnte do /etc/lilo.conf na zacatek:
>
> disk=/dev/hde (pokud mate uata66)
> parametr boot upravit, aby ukazovl na hde (misto /dev/hdc na /dev/hde)
> sectors=63
> cylinders=1655
> heads=255
  Takze u Vas byl problem, ze kernel nerozeznal geometrii disku? Kde jste
se docetl o takovem to postupu, docela by mne to zajimalo?

> nebo Abit KT7); samozrejme, pokud mate zajem, kontaktujte mne na soukr.
> mailu.
  S temi IRQ to mate pravdu, co ja se nazlobil, kdyz mi zvukovka
nebo sitovka kolidovala s grafikou (coz je jeste vetsi radost). A pokud se
mi to podarilo vyresit, tak se do toho pripletly IRQ USB a myslim, ze i
ACPI IRQ. Opravdu legrace. Docela by mne zajimalo na co jsou v BIOSU
ty moznosti prenastavit IRQ, kdyz to stejne nefunguje. Nevite nekdo
nahodou? Jinak diky za info. Kazdopadne az budu upgradovat na
Sledgehammer, tak Vas budu kontaktovat ;-)

--
Bye,

Martin Lexa
Developer
SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: mlexa na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                            tel:+420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                       fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                  http://www.suse.cz