pcmcia a NIC

AB alda na aristia.cz
Úterý Říjen 31 12:55:00 CET 2000

Me se to zacalo stavat taky po nainstalovani RH7.0. Notebook Compaq
Armada 1500c a sitovka 3CXFE575??.
Chova se mi to presne stejne, kdyz to mam crossem propojeny proti 3C905B
na 100Mb (kdyz to mam zapojeny do 10Mb switche, tak jsem problemy nemel,
nebo jsem si jich nevsiml).
Nemam to ted u sebe a nemuzu to vyzkouset ani do toho nahlednout, ale v
logu bylo neco jako "TX ring full" "cannot send output buffer" nebo neco
podobnyho.
Taky by me zajimalo nejake reseni. Mel jsem podezdreni na to, ze by
mohla byt naborena ta sitovka.
Vim ze se mi to podarilo vyvolat spolehlive pouzitim prikazu ping -l na
te druhe strane. Mozna by to ukazovalo na problem pri vysokem zatizeni.