pcmcia a NIC

Milos Svasek svasek na nextra.cz
Úterý Říjen 31 11:10:58 CET 2000

Na notebooku DELL CPt a neco, mam PCMCIA NIC 3com Megahertz 3CXFE574BT
(modul 3c574_cs.o).
Mam jeden problemek, tykajici se RedHat 6.2cz.
Kartu mam v PCMCIA slotu, tvari se, ze je aktivni, ale neni. Sit
nefunguje. Musim ji vytahnout a zase zastrcit, ale pomuze to vzdy jen na
chvili.
Ma to neco spolecneho s APM, ale nevim, jestli je to v pcmcia, nebo apmd
demonu. Mozna je to i v kernelu. Jedno je jasny, stara sitovka to
nedelala a na RH7 se stejnou hardwarovou konfiguraci, taky ne (ale na
RH7 se zase nevypinal notebook sam, musel jsem stisknout tlacitko na
power).

Uz jsem tu ten problem publikoval, ale nikdo z vas na nic neprisel,
proto to zkousim znova. Take proto, ze jsem se vratil k RH6.2.
Prosim zamyslete se a pomozte mi !!!

Predem dekuji ... (jsem zoufaly)

--
Milos Svasek