WWW servery v privatni siti

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Úterý Říjen 31 22:10:21 CET 2000

   From: sac na email.cz
   Date: Tue, 31 Oct 2000 10:35:21 +0100 (CET)

Zdravím,

   > Ve vnitrni siti jsou systemy (ruzne OS), ktere poskytuji ruzne weby.
   >
   > Rad bych udelal v DNS nasledujici:
   >
   > web1.domena.cz CNAME gw
   > web2.domena.cz CNAME gw

rozumím tomu dobře tak, že chcete, aby z vnější sítě bylo vidět několik
různých webů rozlišených podle CNAME přičemž vlastní servery jsou ve
vnitřní síti? Pokud ano, tak zapomeňte na squid (i když možná resp. určitě
by to s ním šlo udělat také), ale čistší je podle mého názoru Apache
nakonfigurovaný normálně pro tři hosty přičemž každý bude mít ve svém
konfiguračním souboru ProxyPass / na ten správný server ve vnitřní
síti. Bude to fungovat? Já si myslím, že ano.

   > Umi toto vubec Squid? Koukam se koukam, ale vsude se pise jen o webech s Ackovyma
   >  adresama, ale ja bych rad virtualni weby (neb nemam IP adresy).

Pokud byste použil squid, tak samozřejmě nebude problém si vytvořit nový
DNS server, který bude pro web1.domena.cz vracet IP adresu serveru ve
vnitřní síti, který tento web poskytuje a totéž i pro další.

   > Pokud existuje nejaky jednodussi nastroj, ktery by si na portu 80 pockal,
   >  rozparsoval pro koho to je, a nasledne podle konfigurace to poslal k vyrizeni
   >  nekteremu ze systemu - kdyz me na neho nekdo upozorni, budu mu zauzlovan
   >  :).

No, to zní jako z reklamy na HTTP/1.1 resp. na Apache :-))

   > TIP: Prohledejte nejprve archiv konference

:-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz