SQUID a reklamy

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Září 1 07:57:31 CEST 2000

Hello Nathan!

Thursday August 31 2000 16:40, you wrote to All:

 NC> A funguje vam s nim cestinu? Ja jsem pustil junkbuster na
 NC> linuxovem
 NC> serveru a nasmeroval jsem Netscapa (beziciho na voknech) na nej
 NC> jako
 NC> na proxy ale pak napr. www.seznam.cz zobrazoval uplne debilotiny
 NC> misto
 NC> ceskych znaku.

 NC> Nevite, co s tim?

Bylo by potreba, aby proxy servel falsoval hlaseni od browseru
accept_charset. Spousta webovych serveru je delanych tak debilne, ze
detekuje prave pres accept_charset kodovani, ktere podporuje klient a
podle toho automaticky posila stranky ve zvolenem kodovani. Problem je
v tom, ze stranky v ruznem kodovani maji stejne url a kodovani zavisi
prave na accept_charset. Vysledkem je pak to, ze podiva-li se nekdo z
windoze rano na www.mobil.cz svym netscape 4.7, dostane stranky
(url=http://www.mobil.cz) v unicode. Tyto stranky nacachuje smartcache
a ulozi na disk. Za chvili se na http://www.mobil.cz podivam ja svym
netscape 2.02 OS/2, ktery unicode neumi. Jelikoz smartcache ma uz obsah
url http://www.mobil.cz nacacheovany, nebude ho tahat znovu, ale posle
mi to co ma. Ovsem v unicode :-((. Reseni: proxy by mela falsovat
accept_cherset a rikat, ze ascii ...

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/